Aanmelden

U bent van harte welkom voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding als u uw kind wilt aanmelden. U kunt bellen of een mail sturen met de vraag voor een gesprek en rondleiding en/of een inschrijfformulier. We raden u aan om dit tijdig te doen!

Het is voor ons mogelijk om maximaal 28 leerlingen per geboortejaar in te schrijven. De ruimte binnen ons gebouw laat het op dit moment niet toe om meer kinderen in te schrijven. Wanneer de grens voor een geboortejaar is bereikt kunnen we kinderen, indien gewenst, op een wachtlijst geplaatst worden (ook geboortejaar 2023 heeft al een wachtlijst). U kunt bellen of een mail sturen met de vraag voor plaatsing op deze wachtlijst. Wellicht dat we door (ver)nieuwbouw vanaf 2025/ 2026 meer kinderen kunnen inschrijven.

Kinderen die extra ondersteuning nodig hebben proberen we zo goed mogelijk te begeleiden.

Wat wij wel en niet aan ondersteuning kunnen bieden en overige informatie kunt u lezen in onze schoolgids en het SchoolOndersteuningsProfiel (SOP).